Over vereniging

Tennisclub Vriezenveen is opgericht in 1969. De tennisclub heeft ruim 380 leden en is actief in het organiseren van onderlinge toernooien en trekt nog eens een flink aantal mensen van buitenaf met haar aantrekkelijke Shoeby Open Toernooi in september. Verder biedt de club de mogelijkheid om te trainen en competitie te spelen.

Met 8 (nieuwe) Matchglay banen is het mogelijk om het gehele jaar door te spelen. Alle banen zijn verlicht waardoor er ook in de avond / na zonsondergang getennist kan worden.

Tijdens het zomerseizoen welke begint op 1 april is de kantine elke avond geopend, zodat ook na het spelen de gezelligheid nog kan worden opgezocht.

Lid worden?
Indien u lid wilt worden van onze club is dat mogelijk. Klik de button aan op onze website en laat uw gegevens achter, dan neemt onze ledenadministratie contact met u op.  Daarnaast is het mogelijk om contact op te nemen met onze ledenadministratie, de beheerder is bereikbaar via mail: [email protected]

De kosten van een lidmaatschap bedragen per maand:

6,00 euro voor juniorlid
16,25 euro voor seniorlid
u kunt kiezen voor automatische incasso per maand of eenmalig.

Opzeggen lidmaatschap
Dit dient schriftelijk of per mail([email protected]) te gebeuren bij de ledenadministratie van onze vereniging.
Conform het huishoudelijk reglement, worden opzeggingen eenmaal per jaar verwerkt op 31 december. Het bestuur heeft echter gemeend opzeggingen die binnenkomen tussen 31 december en 1 april, te verwerken per 1 juli van dat jaar.

Onze vereniging heeft een afwijkend postadres:
Buitenhof 21
7671 HN VRIEZENVEEN

Huishoudelijk Reglement:

file:///C:/Users/Gebruiker/Downloads/Huishoudelijk%20Reglement%20TCV%20versie%20april%202021%20(2).pdf

Vragen?

Telefoon